سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار لیوان کاغذی دوجداره

لیوان کاغذی دوجداره

لیوان های کاغذی به سه دسته تک جداره ، دو جداره و سه جداره تقسیم می شوند. داستان از این قرار است که هرچه لایه های بیشتری وجود داشته باشد ، محتویات لیوان طولانی تر می ماند و گرمای کمتری به دستان شما منتقل می شود که با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی میتوان به یک درامد مناسب از این طریق دست یافت. در ادامه مقاله به انواع این شیشه ها می پردازیم.

 

مزایای لیوان های کاغذی دو جداره

 طرح لیوان کاغذی دو جداره از انتقال حرارت بیش از حد به دست جلوگیری می کند و دست را از سوختگی محافظت می کند و همچنین می تواند مایع داخل را برای مدت بیشتری گرم نگه دارد. از دیگر مزایای آن می توان به کیفیت بالا ، دوام بالا ، لوکس بودن و جذابیت بصری سه بعدی اشاره کرد.

 

مصرف پنجره های دو جداره

این لیوان ها می توانند جایگزین مناسبی برای لیوان های شیشه ای و پلاستیکی باشند و همچنین از نظر سلامت قابل اعتمادتر هستند. اگر کافی شاپ یا رستوران دارید ، می دانید زمان چقدر مهم است ، اما حالا فرض کنید آخر هفته است و رستوران شما پر است. آیا گزینه ای برای شستن عینک دارید؟ اگر می توانید ، 1 درصد احتمال دهید که شیشه شما لکه دار شود. دیگر نمی توانید در قبال مشتریان خود پاسخگو باشید. اما اگر از لیوان کاغذی استفاده می کنید ، می توانید آخر هفته بهتری را با زمان و هزینه کمتر داشته باشید.

 

عینک یکبار مصرف در حال حرکت

همانطور که می دانید ، نمی توانید لیوان هایی را که در سفر استفاده کرده اید ، بشویید و دوباره استفاده کنید.

 

بنابراین بهترین راه حل چیست؟

توصیه می کنیم از لیوان های کاغذی دو جداره استفاده کنید زیرا نیازی به شستشو ندارند و می توانید از آنها برای نوشیدن آب ، چای ، قهوه و ... هر زمان که سطل زباله ای در سطل زباله پیدا کردید استفاده کنید. ولش کن.

 

لیوان های کاغذی مهمانی

دیگر لازم نیست نگران شکستن عینک یا حتی شستن آنها باشید و در پایان مهمانی به راحتی می توانید همه آنها را دور بیندازید. حتی می توانید از ظروف یکبار مصرف شیک برای سرو غذا ، میوه و کیک استفاده کنید.

 

ساختار جام کاغذی دو جداره برای چاپ ویژه

طراحی لیوان کاغذی دو جداره به گونه ای است که می توانید بر روی محصولات یک آرم مخصوص چاپ کنید تا برای مصرف کنندگان محترم تبلیغ شود. لیوان های کاغذی ملیوان برای نوشیدنی های گرم و سرد مناسب هستند. شیشه های دو جداره ملیوان علاوه بر زیبایی ، کمترین درصد انتقال حرارت را دارند که ویژگی اصلی این لیوان ها است. یک لیوان کاغذی دو جداره به دلیل شیارهای موجود در دیوار دوم ، انتقال حرارت بسیار کمتری نسبت به یک فنجان معمولی دو جداره دارد. ملیوان انواع لیوان های کاغذی از جمله دو جداره ، تک جداره و ... تولید می کند که یکی از با کیفیت ترین محصولات برای نگهداری نوشیدنی های سرد و گرم است. لیوان های کاغذی دو جداره در انواع و اندازه های مختلف توسط مجموعه ملیوان ارائه می شود.

 

لیوان کاغذی دو جداره با درب

لیوان کاغذی دو جداره با درپوش که برای سرو نوشیدنی های داغ مانند شکلات داغ ، اسپرسو طراحی شده است و برای فروش فروخته می شود. چاپ و فروش عمومی و اختصاصی روی لیوان های کاغذی دو جداره با درب هایی در اندازه های مختلف و با الگوهای مختلف فلپ های صاف الماس. لیوان های کاغذی دو جداره با درب مناسب برای کافه ها و رستوران ها و ... از دو لایه کاغذ تشکیل شده است که بین آنها لایه ای از هوا وجود دارد تا از سوزش جلوگیری شود و این امر لیوان های کاغذی دو جداره را با درپوش نوشیدنی ها عایق بندی می کند. گرم شده لیوان کاغذی دو جداره با درپوش از بهترین نوع کاغذ ساخته شده است و برای فروش در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

 

توصیه من به شما:

اگر صاحب مشاغل هستید که تعداد زیادی کارمند یا کارمند در مجموعه شما دارند ، توصیه می کنیم از لیوان های کاغذی و لیوان های کاغذی دو جداره برای افزایش امنیت مجموعه خود ، به ویژه در زمان تاج استفاده کنید.